Curiosidades

O día máis triste do ano
O estraño poder de atracción do pseudo-ciencia, a repetibilidade infinito dos medios de comunicación e do gusto pola conversa banal en redes sociais se reuniron onte para dar unha escrita da natureza, unha vez máis, a ecuación absurdo matemático desenvolvido por un profesor da Universidade de Cardiff (Gales) que afirma que onte foi o día máis triste do ano.Cliff Arnal, un investigador académico que deu algúns cursos de psicoloxía na Universidade sénior centro de Galés, creada en 2005, unha fórmula matemática que supostamente lle permitiu determinar que a terceira luns en xaneiro é o día máis deprimente do ciclo anual. E aínda que se saiba que fixo en nome dunha axencia de viaxes e Arnal se desposuído de calquera significado para o seu descubrimento no ano pasado, a 'Blue Monday' fixo a noticia. E si, foi "trending topic" en Twitter.Profesor galés tivo a audacia de presentar as variables matemáticas temperaturas caendo, palpable toda Europa Occidental, a resaca do Nadal Cociña, o afastamento da ruptura de vacacións seguinte, o exceso de promesas nunca cumpridas para o novo ano débedas acumuladas dos custos tradicionais de xaneiro a introducir unha ecuación que marcou o terceiro domingo de xaneiro como a nai de todas as luns.Encoraxados pola resposta dos medios de comunicación previsible para o seu descubrimento-estrelou unha campaña publicitaria para o seu "mecenas" Axencia de Viaxes-Sky, Arnal ousou escribir ecuacións para un fin de semana perfecto e o día máis feliz do ano, situado na terceira luns, en xuño. Tornouse un gurú da felicidade, o ex profesor estableceu a consultoría "Sen pílulas", que lle permitiu converter o seu "boutades" de negocios nun estilo de vida lucrativo.Pero a súa gran conquista é, de feito, circulou un rumor semellante ao nivel de atención dos medios que recolle cada ano nunha data que pon o Willie psicoloxía profesional, tan desesperado son eses falsos Sticky aniversario na era dixital.Cada ano, moitos acúsano de banalizar as causas da depresión, atribuíndolle a a variables continxencias, como frío ou cámara nostalxia do Nadal. "É unha falta de respecto para os que sofren de depresión reais para suxerir que é temporal, pequenas e con experiencia en todo o mundo, en vez de unha condición crónica que moitas veces prexudica enfermos", explicou o Dr Dean Burnett onte, psicólogo da Universidade de Cardiff, en 'The Guardian'.Asolada pola crítica, Arnal membro da Sociedade Británica de Hipnose Clínica e Académica, recoñeceu en 2010 que a data era inútil, e tornouse unha profecía auto-realizábel. "Estou lisonjeado o impacto que iso signifique que a xente fala sobre a depresión, pero tamén incentivos-lo a desafiar a propia noción de que non pode ser un día deprimente", recoñeceu nunha entrevista. O onte "estatística" funcionou como un incendio en Twitter, onde un usuario recordou que en 1957 popularizou o Fats Domino canción "Blue Monday" co de "odio o luns triste, traballar como un escravo todos os días." Con case 5 millóns de españois Atol no "luns ao Sol" paro forzoso, tamén anunciou o martes tempos turbulentos.

.LEAL&DASI.


¿QUÉ ESTÁ HACIENDO INTERNET CON NUESTRAS MENTES?

<<¿Google nos vuelve estúpidos?>>
Nicholas Carr condensó así, en el título del célebre artículo, uno de los debates más importantes de nuestros tiempos: mientras disfrutamos de las bondades de la red, ¿estamos sacrificando nuestra capacidad para leer y pensar con profundidad?En este libro, Carr desarrolla sus argumentos para crear el más revelador análisis de las consecuencias intelectuales y culturales de Internet  publicando hasta la fecha.

Nuestro cerebro, como demuestra la evidencia científicas e históricas, cambien en respuesta a nuestras experiencias, y a la tecnología que usamos para encontrar, almacenar y compartir información puede, literalmente, alternar nuestros procesos neuronales. Además cada tecnología de la información conlleva una ética intelectual así como el libro impreso serviría para centrar nuestra atención, fomentando el pensamiento profundo y creativo, Internet fomenta el picoteo rápido y distraido de pequeños fragmentos de información de muchas fuentes. .Su ética es una ética industrial, de la velocidad y la eficiencia.

La red nos está configurando a su propia imagen, volviendonos más hábiles para manejar y ojear superficialmente la información pero menos capaces de concentración, contemplación y reflexión. Este libro cambiará para siempre nuestro modo de entender y aprovechar las nuevas tecnologías.

.Leal&Dasi.